دلنوشته تولدم مبارک

  • سولماز سلطانی
  • جمعه ۱۶ اسفند ۹۸
  • ۱۸:۴۳

مجموعه ای از دلنوشته تولدم مبارک ، متن کوتاه تولدم مبارک ، متن تولدم مبارک جدید ، متن برای تولد خودم در اینستاگرام ،کپشن تولد خودم ، کپشن تولدم مبارک برای اینستا ، متن تولدم مبارک نیست ، متن تولدم مبارک طولانی را در ادامه می خوانید.


365 روز از من باز هم گذشت. روزهایی که قهقهه زدم از ته دل و لبخند زدم، و شب هایی که اشک ریختم و دلم شکست و فریاد زدم.. روز هایی که دلی بدست اوردم و عشق ورزیدم، و روزهایی که دلی شکستم و … روزهایی که دویدم تا برسم ، و شب هایی که خوابیدم و بیخیال شدم از رسیدن.. روزهایی که فکر کردم دنیا منم و من؛ نیاز به هیچ دست و دامنی نیست و بعد دنیا چرخید؛ گیر چرخ گردون افتادم؛ فهمیدم دنیا گرداننده دارد و دست به دامنش شدم.. روزهایی که دوست داشتن را برای شریک رویاهام زمزمه کردم و عشق فریاد زدم؛ و روزهایی که پشت چشم نازک کردم و نفرت بالا اوردم!!

تولدم مبارک…

متن های زیبا برای تبریک تولد خودم

خودم، سلام. خودم، تولدت مبارک. الان یک دغدغه اساسی وجود مرا فرا گرفته است. اینکه هدیه تولد برای خودم چی بخرم. یک هدیه ای که واقعاً خودم را سورپرایز کند، به دلش بنشیند و مرا هزار تا بوس کند. تولدم مبارک جمله راحتی است اما تبریک تولد به خودم سخت ترین کارها است، چون نه می شود او را سورپرایز کنم و نه می شود موقع اهدای کادوی تولد پیشانی یا گونه اش را ببوسم. اما این ها دلیل نمی شود که تولد خودم را تبریک نگویم، با خودم خلوت نکنم. یک آهنگ شاد تولدت مبارک برای خودم پخش می کنم و ریزه ریزه دور اتاق می چرخم! اما آن سورپرایز تولد چیز دیگری است. روز تولد یعنی یک سال دیگر گذشت. من یک سال بزرگتر شدم. یـک سالی که نمی دانم در آن واقعاً توانستم «بزرگ» شوم یا نه؟ توانستم همانی باشم که دوست دارم باشم یا نه؟ شاید آنطور که می خواستم باشم نبودم ولی به چشم بر هم زدنی یک سال بزرگتر شدم.

شاید اگر یک دفعه صبح روز تولدم بیدار شوم و ببینم که قدرت این را پیدا کرده ام که برای همیشه روی پای خودم بایستم و بتوانم در روز تولدم یک سال بزرگ تر شدن و عاقل تر شدن را در وجودم احساس کنم، آن روز واقعاً سورپرایز شوم.

متن تبریک تولدم مبارک, پیام تولدم مبارک

اس ام اس تولد

تولدم مبارک باز یک سال گذشت و دوباره به نقطه ی آغاز رسیدم

خدایا دلم هوای دیروز رو کرده هوای روزهای کودکیم

دلم میخواد مثل دیروز قاصدکی بردارم و آرزوهام رو به دستش بسپرم

دلم میخواد دفتر مشقم رو باز کنم و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی رو

میخوام خط خطی کنم تمام اون روزایی که دل شکستم و دلمو شکستن

365 روز گذشت روز هایی که قهقهه زدم از ته دل و لبخند زدم و شب هایی که اشک ریختم و دلم شکست و فریاد زدم

روزهایی که فکر کردم دنیا منم و من؛ نیاز به هیچ دست و دامنی نیست و بعد دنیا چرخید؛ گیر چرخگردون افتادم فهمیدم دنیا گرداننده دارد و دست به دامنش شدم..

دلنوشته های زیبای تولدم مبارک

تولدم شد و یک سال دیگه هم گذشت…

اولش همه شبیه هم هستیم،کوچولو و کچل!

حتی صداهامون هم شبیه به هم دیگه ست.

با اولین گریه بازی شروع می شه هی بزرگ می شیم

بزرگ و بزرگ تر اون قدر بزرگ که یادمون می ره یه روز کوچولو بودیم!

دیگه هیچ چیزی مون شبیه به هم نیست، حتی صداهامون.

گاهی با هم می خندیم، گاهی به هم!

گاهی دوست می داریم و گاهی متنفر می شیم.

یک سال دیگه گذشت

یک سال دیگه گذشت و باید صفحهٔ سفید دیگه ای که پیش روم گذاشتن و پر کنم.

خدا کنه امسال رو سفید باشم و صفحه م رو کم غلط تحویل بدم.

یک سال بزرگ تر شدم

یک سالی که نمی دونم توش واقعاً تونستم “بزرگ” بشم یا نه؟

تونستم با مشکلات خودم کنار بیام؟

تونستم همونی باشم که می خواستم؟

تونستم بعضی از عیب هام رو برطرف کنم؟

تونستم کسی رو نرنجونم؟

تونستم دل کسی رو شاد کنم؟

نمی دونم…

باید فکر کنم…

شاید اون جوری که می خواستم باشم، نبودم

ولی یک سال بزرگ تر شدم اونم خیلی سریع!

روز قشنگیه همیشه روز تولد آدم قشنگه

و وقتی همهٔ اون هایی که دوستت دارن تولدت رو بهت تبریک می گن، تازه می فهمی چه قدر زیادن آدم هایی که دوستت دارن!

و این خودش روزت رو قشنگ تر می کنه.

متن تبریک تولدم مبارک, پیام تولدم مبارک

متن تولد خودم

کاش باور داشتیم هر روز تولدمون هست هر روز که خداوند به ما مهلت زندگی دوباره میدهد بایستی تولدمان را جشن بگیریم اما افسوس که ما فقط سالروز اولین به دنیا آمدنمان را جشن میگیریم.

امروز سالروز اولین به دنیا آمدنم هست و فردا سالروز دومین به دنیا امدنم.

افسوس که روزهای مهم کم اهمیت و گاه بی اهمیت میشوند .

.امیدوارم هیچیک از ما دچار فراموشی نشده و از یاد نبریم که تولد یعنی دوباره زیستن به شیوه انسانی تر. .

کپشن تولدم مبارک برای اینستا

متن تولدم مبارک طولانی / دلنوشته برای تولد خودم

تولدم که می شود

روی یک تکه کاغذ می نویسم

“مشترک مورد نظر امروز در دسترس نمی باشد”

و می چسبانم به در دلم

تا

دل مشغولی ها،

دغدغه ها،

خستگی ها،

فکروخیال کردن های بی سروته به یک سال،

بدو بدو کردن ها،

و…

پشت در بمانند و از همان راهی که آمدند برگردند.

و تمام روز را من و خودم تنهایی می گذرانیم.

مهمان می کنم خودم را به چند صفحه کتاب،

به گوش کردن یک موسیقی بی کلام در سکوت،

به خوردن یک ناهار چرب و چیلی به دور از چشم برنامه ی غذایی ام در طول سال،

قدم می زنم از این سرخیابان تا آن سرش را

و خستگی هایم را با خوردن یک فنجان چای پشت میز یک کافه جا می گذارم تا سال دیگر…

آری، روزهای تولدم را جانانه تر زندگی می کنم گویی از نو متولد شده ام…

تولدت مبارک من

کپشن تولدم مبارک خاص / دلنوشته های زیبای تولدم مبارک

اگر عشق در زندگی ات باشد…

جای خالی خیلی چیزها برایت پُر می شود…

اما اگر عشق نباشد…

مهم نیست در زندگی ات چه چیزهایی داشته باشی…

هرچه داشته باشی باز هم چیزی کم داری…

خدا رو شاکرم بخاطر عشقی که در لحظه لحظه ی زندگیم جاریه…

و از خدا ممنونم که نگاه مهربونشو هیچ وقت از من و زندگیم دریغ نکرد و همیشه کنارم بوده…

بهترینای دنیا قطعا در مُشت منه..

تولدم کنارِ بهترینای زندگیم مبارک…

تولدم مبارک

دلنوشته تولدم مبارک غمگین / متن ادبی برای تولدم

زاد روز هستی هر کس شاید مهم ترین روز زندگی اش نباشد اما یقینا خاص ترینش خواهد بود…

معجزه ی روز خاص زندگی ات باش

کپشن تولدم مبارک برای اینستا / دلنوشته تولدم مبارک شاد

چند سال پیش،

درست یه همچین روزی،

هول و هوش همین ساعت ها،

حوالی همین شهر،

من با قدومم دنیا رو متبرک کردم…

مامان بزرگ می گفت چشمام شبیه پسرشه

خاله ام می گفت کپی برابر اصل خودشم

عموم می گفت رنگ پوستم با خودش مو نمی زنه

مامانم اما اعتقاد داشت به خودش رفتم…

ولی بزرگ تر که شدم همه چی تغییر کرد

همون موقع رو می گم که شیطونی هام زبون زد خاص و عام بود

دیگه هرکسی اخلاق ها و عادت هام رو به دیگری نسبت می داد…

اون روز ها بود که فهمیدم هرچی آدم بزرگ تر می شه

باید دنبال یه شخصیت بگرده که خودش باشه، نه تقلیدی از حرف ها و افکار و قیافه ی دیگران…

از همون روز کلی تلاش کردم تا شدم این…

شدم خود خود همینی که هستم!

شبیه خودم زندگی می کنم،

شبیه خودم لبخند می زنم،

شبیه خودم حرف می زنم،

حتی شبیه خودم عاشق می شم…

این شبیه خودم بودنه که من رو از تمومِ آدم ها متمایز می کنه.

چون در نهایت این خودمم که براىِ خودم میمونم!

 

#خودم_جان_تولدت_مبارک

متن ادبی برای تولد خودم / کپشن خاص تولد خودم

تولدم که می شود، نه کسی شهر را از آهنگ های زیبا پر می کند و نه کسی برایم آرزو های رنگارنگ می کند…

شاید اگر پستی به اشتراک نگذارم و هشتگ تولدم مبارک نزنم، هیچ کس روز تولدم را به خاطر نخواهد آورد…

من همانم که هر سال تولدش، یکسال بیشتر از یاد رفته است…

زاده ی غمکده ی ماتم سرای هزار و سیصد و تنهایی

کپشن تولدم مبارک ادبی / کپشن غمگین برای تولد خودم

تولد واژه ای است در پی معنا شدن

مفهومی است در تب و تاب رسیدن

تولد گاه بهانه ای ست برای دلتنگ خود شدن

شانه ای ست برای جستجوی خویش

تولدم مبارک

کپشن تولدم مبارک برای اینستا / متن زیبا تبریک تولد به خودم

کاش باور داشتیم هر روز تولدمون هست!

هر روز که خداوند به ما مهلت زندگی دوباره میدهد بایستی تولدمان را جشن بگیریم

اما افسوس که ما فقط سالروز اولین به دنیا آمدنمان را جشن میگیریم…

متن تولد اینستاگرام / متن تولدم مبارک غمگین

یک سال دیگر، 365 طلوع و غروب و هزاران خاطره ی تلخ و شیرین دیگر هم گذشت.

این روزها را مابین پستو های ذهنم مثل هرسال ثبت می کنم…

همه ی عاشقانه هایم را، همه ی دلبرانه های نابم را

همه ی یواشکی هایم را، همه ی خیال بافی های رنگارنگم را

همه ی دوست داشتن ها و دوست داشته شدن هایم را…

چشمانم را می بندم؛

آرزوی امسالم این است که هیچ گاه فراموش نکنم تجربیات خوب و بد این سالی که گذشت را…

پس فوت می کنم تا گرد و غبار فراموشی از دورشان برود…

تولدم تا یک سال دیگر که باز هم در کنار عزیزانم خاطره بسازم و ثبت کنم، مبارک!

در چنین روزی برای خودم زندگی سرشاز از شادی آرزو می کنم

تولدم مبارک!

تبریک تولد به یه آدم عالی، با استعداد، زیبا و شوخ…. بله درسته! امروز تولدمه!

Today, I just want to thank God for adding another year to my life. Happy birthday to me

امروز فقط از خداوند سپاسگزارم که یک سال دیگر به زندگی ام اضافه کرد. تولدم مبارک!

جملات سنگین و زیبای تولدم مبارک

من می خندم و اجازه نخواهم داد مشکلات زندگی من را شکست دهند چون امروز روز تولدم است، تولدم مبارک!

متن ادبی زیبا برای تبریک تولدم

اگر می خواهی یک تغییر دائمی ایجاد کنی از تمرکز روی بزرگی مشکلاتت دست بکش و روی بزرگی خودت تمرکز کن

خدایا یک تحول واقعی چیزی است که من می خواهم

تولدم مبارک!

جمله کوتاه تولدم مبارک

تولدت مبارک جواهر شور و عشق، تولدت مبارک خودم!

تبریک تولد به باهوش ترین آدم دنیا، تولدم مبارک!

متن پروفایل تبریک روز تولد خودم

عکس پروفایل تولدم مبارک

عکس پروفایل تولدم مبارک

روز تولدم زمان الهام بخشی است که به من یاد آوری می کند هر روزم را با شور و عشق زندگی کنم

تولدم مبارک

تولدم مبارک تون باشه

امیدوارم به همه آرزوهای خوشگلم برسم

امروز روزی بوده که من گریه گردم و مادرم لبخند زده

تولدت مبارک بچه دوست داشتنی مامان، تولدم مبارک!

تو یک در میلیون هستی

تو زیبا هستی

تو یک سال بزرگ تر شدی و به اندازه یک سال عاقل تر ….

تولدم مبارک

همچنین بخوانید :

هر چیزی به انسان آسیب می زند به جز عشق ورزیدن به خودت

بهترین چیزی که تو می تونی باشی اینه که دوست خودت باشی

تولدم مبارک!

متن تولد خودم

تولدم شد و یک سال دیگه هم گذشت…

اولش همه شبیه هم هستیم،

کوچولو و کچل!

حتی صداهامون هم شبیه به هم دیگه ست.

با اولین گریه بازی شروع می شه

هی بزرگ می شیم

بزرگ و بزرگ تر

اون قدر بزرگ که یادمون می ره یه روز کوچولو بودیم!

دیگه هیچ چیزی مون شبیه به هم نیست،

حتی صداهامون.

گاهی با هم می خندیم،

گاهی به هم!

گاهی دوست می داریم و گاهی متنفر می شیم.

یک سال دیگه گذشت

یک سال دیگه گذشت و باید صفحهٔ سفید دیگه ای که پیش روم گذاشتن و پر کنم.

خدا کنه امسال رو سفید باشم و صفحه م رو کم غلط تحویل بدم.

یک سال بزرگ تر شدم

یک سالی که نمی دونم توش واقعاً تونستم “بزرگ” بشم یا نه؟

تونستم با مشکلات خودم کنار بیام؟

تونستم همونی باشم که می خواستم؟

تونستم بعضی از عیب هام رو برطرف کنم؟

تونستم کسی رو نرنجونم؟

تونستم دل کسی رو شاد کنم؟

نمی دونم…

باید فکر کنم…

شاید اون جوری که می خواستم باشم، نبودم

ولی یک سال بزرگ تر شدم

اونم خیلی سریع!

روز قشنگیه

همیشه روز تولد آدم قشنگه

و وقتی همهٔ اون هایی که دوستت دارن تولدت رو بهت تبریک می گن، تازه می فهمی چه قدر زیادن آدم هایی که دوستت دارن!

و این خودش روزت رو قشنگ تر می کنه.

دلنوشته برای تولد خودم !

تولد خودم مبارک باشه

یک سال دیگه گذشت

منم یک سال بزرگتر شدم…

یـکسالی که نمی دونم توش واقعا تونستم « بزرگ »بشم یا نه ؟ …

تونستم همونی باشم که هستم ؟ …

نمی دونم … شاید اونجوری که می خواستم باشم نبودم…. ولی یکسال بزرگتر شدم…اونم خیلی سریع…. خدایا دلم هوای دیروز رو کرده هوای روزهای کودکیمو دلم میخواد

مثل دیروز قاصدکی بردارم و آرزوهام رو به دستش بسپرم

دلم میخواد دفتر مشقم رو باز کنم و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی رو

میخوام خط خطی کنم تمام اون روزایی که دل شکستم و دلمو شکستن

دلنوشته برای تولد خودم !

سی و پنج سال تمام

صبح از خواب بیدار می شوی

و صورت نشسته زره جنگ می پوشی و آغاز به جنگیدن می کنی

با لشکرِ غم ها ، لشکرِ دلتنگی ها

لشکرِ نگرانی های آینده ، لشکرِ خاطرات لشکرِ گذشته ، لشکرِ نیازهای عاطفی ، لشکرِ مادیات

یک روزهایی آدم به خودش می آید و می بیند آنقدر درگیر جنگ بوده که خودش را فراموش کرده است

وسطِ این همه جنگ ،

یک روزبه آینه نگاه می کنیم و بعد خودمان را می بینیم که با بُغض می گوید که ” بی معرفت ، مگر برای من نمی جنگی؟ پس چرا من را نمی بینی؟! چرا من را فراموش می کنی؟!

چرا وسطِ جنگ من را گُم می کنی؟!

چرا اصلاً به من شمشیر می زنی؟ “

یک روزهایی باید زره را از تن در بیاوریم

دستِ خودمان را بگیریم و ببریم گردش،

بی هیچ جنگ و هیاهو.

تولدم مبارک !

منبع: beytoote

  • نمایش : ۷۸۷۲۰
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی