تعبیر کامل خواب عسل از منابع مختلف

  • سولماز سلطانی
  • دوشنبه ۱۸ فروردين ۹۹
  • ۱۴:۴۴

عسل در خواب از دید اغلب معبران خوب است اما باید دید که در چه حالتی عسل به خواب دیده شده است. مثلا تعبیر خواب عسل زرد متفاوات از تعبیر خواب عسل خریدن است و یا تعبیر خواب خوردن عسل با تعبیر خواب موم عسل متفاوات است. ما در این مقاله  برای شما در این مورد مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم.

تعبیر خواب عسل با شهد

تعبیرگری می‌ گوید : تعبیر شهد، ارث و میراث یا غنیمت حلال می‌باشد،‌‌‌‌.

امام صادق (ع) می‌ فرمایند : تعبیرش قرآن است.

تعبیرگری می‌ گوید : اگر ببینی شهد داری، یـعـنـی به اندازه آن علم و دانش کسب می‌کنی و اگر ببینی از آن شهد به مردم می‌دهی، یـعـنـی مردم از علم و دانش تو بهره‌مند می‌شوند.

امام صادق (ع) می‌ فرمایند : تعبیرهای شهد عبارتند از: ۱- ارث و میراث ۲- غنیمت ۳- علم ۴- روزی گسترده ۵- آموختن قرآن

تعبیر خواب عسل بدون موم یا انگبین

ابراهیم کرمانی می‌ گوید : تعبیر انگبین، غنیمتی از مال و اموال و همچنین رفتار درست و پسندیده می‌باشد، زیرا در آن شفای دردها و بیماری‌ها قرار داده شده است، همانطور که در قرآن کریم آمده: … فِیهِ شِفَاء لِلنَّاسِ… _ … شفای مردم در آن است… (نحل-۶۹).
اگر ببینی از آسمان به جای باران، انگبین می‌بارد، یـعـنـی نعمت و غنیمت در آن سرزمین فراوان می‌شود .
تعبیر خم انگبین، مال و اموال حلال است.
ابن سیرین می‌ گوید : تعبیر دیدن خیک انگبین، مرد عالم و دانشمندی است که به تعلیم و آموزش علم و دانش می‌پردازد و مردم را پند و اندرز می‌کند و به راه راست هدایت می‌نماید.

امام صادق (ع) می‌ فرمایند : تعبیرهای خوردن انگبین عبارتند از: ۱- روزی حلال ۲- سود و منفعت ۳- رسیدن به خواستۀ قلبی.


تعبیر خواب موم عسل

تعبیر دیدن موم عسل در خواب عشق ، لذت جنسی و ازدواج خواهد بود.

تعبیر خواب کندوی عسل

ابراهیم کرمانی دیدن عسل در خواب را به دلیل داشتن خواص دارویی و سودمندی آن غنیمتی از مال و کردار نیکو می‌داند. اما این معبرین در مورد دیدن کندوی عسل در خواب چه می‌گویند؟ آیا تعبیر خواب کندوی عسل مانند عسل نیکوست؟
ابن سیرین در مورد دیدن زنبوری که عسل تولید می‌کند می‌گوید “زنبور عسل یا مردی است که صاحب رزق و روزی فراخ و گسترده می‌باشد و یا زنی است که کسب‌کننده است.” در ادامه این معبر اسلامی در مورد دیدن کندوی عسل در رؤیا می‌گوید:

“اگر در خواب ببینی که کندوی عسل داری به این معنی است که خواسته تو از زن‌ها برآورده می‌شود و مال و اموال حلال به دست می‌آوری.”

تعبیر کلی عسل در خواب

تعبیر خواب عسل ، ثروت و شادی، نیازهای مادی، عشق و لذات زناشویی و ارتباطات موفق اجتماعی است.

ابراهیم کرمانی گوید : تعبیر دیدن عسل در خواب ، غنیمت مالی و کردار صحیح است ، زیرا که در عسل شفای دردها است و شهد روزی بسیار است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : تعبیر خواب عسل در خواب مال است ، سود است ، پول است و بخصوص پولی است که بدون زحمت و تکاپو عاید بیننده رویا می شود.
چنان چه در خواب ببینید که ظرفی مملو از عسل به شما می دهند رنگ آن را مورد توجه قرار دهید. اگر رنگ آن طبیعی نباشد و فرضا سیاه بزند تعبیرش آن است که به شما نیرنگ زده خواهد شد
تعبیر خواب دیدن عسل و انگبین تلخ یا دارای هر مزه دیگری که شیرین نباشد ، شکست و ناکامی است و چنان چه کسی چنین انگبینی به شما داد این ناکامی را از جانب او تحمل خواهید کرد.

لوک اویتنهاو می گوید : تعبیر خواب عسل خوشبختی و کامیابی است

یوسف نبی علیه السلام گوید : تعبیر خواب عسل و انگبین میراث است

آنلی بیتون می‌گوید : تعبیر دیدن عسل در خواب ، کسب ثروت و راحتی است و همچنین داشتن تمایلات مادی و غیراخلاقی .

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید : تعبیر خواب عسل ،این است که نیاز دارید در رابطه با دیگران کمتر آرام و ساکت و بی زبان باشید و بیشتر صادق باشید

معبرین غربی گویند : از دیدگاه روانشاسی عسل سمبل شیرینی و تجمل است. غذایی طبیعی که باعث افزایش باروری مردان و زنان می‌گردد. به همین دلیل دیدن عسل در خواب نشان دهنده روابط جنسی و فعالیت در هر زمان برای بیننده خواب است البته عسل در خود نشانه‌های ناگواری را هم دارد که از این نشانه‌های بد می‌توان به به بد رفتاری، حسادت و بدخویی اشاره کرد که خود را به صورت عسل در خواب نمایش می‌دهند.
رویای عسل بازتابی از خصوصی‌ترین مسائل بین افراد متأهل را نشان می‌دهد.
اگر در خواب عسل تصفیه شده خوردید نشان دهنده بهبودی پس از بیماری است.

تعبیر خواب عسل تلخ

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : عسل و انگبین تلخ یا دارای هر مزه دیگری که شیرین نباشد شکست و ناکامی است و چنان چه کسی چنین انگبینی به شما داد این ناکامی را از جانب او تحمل خواهید کرد.

تعبیر خوردن عسل نشان دهنده شادی و ثروت است که به زودی و در آینده نزدیک به آن خواهید رسید.

به گفته بعضی معبران ، اگر در خواب عسل می خوردید تعبیرش به این معنی است که از مسائل زناشویی و روابط جنسی خود راضی هستید.

تعبیر خوردن نان و عسل در خواب به معنی برکت و رزق و روزی و فراوانی بسیار در زندگی است. باید خداوند را به خاطر این همه نعمت شاکر باشید.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید : تعبیر خواب خودرن عسل، ملایمت، شیرینی، دلسوزی، خرد، صلح، طول عمر و لذت است.

حضرت امام جعفر صادق فرماید : تعبیر خوردن عسل درخواب بر سه وجه است .
روزی حلال
منفعت ،
به مراد دل رسیدن .
تعبیر خواب ترانگبین رزقی است که بی منت بدو رسد

لوک اویتنهاو می گوید : تعبیر خواب خوردن عسل ، دوستی تازه است

تعبیر خواب عسل و موم

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: موم از عسل حاصل می‌شود و عسل نیز در خواب‌ های ما خوب است و پول و مال تعبیر شده. موم را به هر رنگ و شکلی در خواب ببینید خوب است به شرطی که جسمی که می‌بینید از موم خالص ساخته شده باشد. موم زرد غم و اندوه تعبیر می‌شود ولی در این که باز هم پول و مال است تردیدی وجود ندارد.


تعبیر خواب خریدن عسل

خریدن عسل به معنی ثروت و فراوانی بسیار زیاد است. شما با تلاش خود موانع را کنار می زنید و مشکلات مالی خود را حل خواهید کرد.

تعبیر خواب فروختن عسل

تعبیر فروختن عسل در خواب به این معنی است که از پسِ مشکلات خود برخواهید آمد و با تلاش به هدف خود خواهید رسید. همچنین به معنی سود و مال فراوان است.

لوک اویتنهاو می گوید : تعبیر خواب خریدن عسل آنست که کارهای سودمندی انجام خواهد شد

تعبیر خواب جمع آوری کندوی عسل

تعبیر خواب جمع آوری کندوی عسل به معنی تلاش برای رسیدن به عشق و شادی در زندگی است.

همچنین بخوانید :

منبع:پارسی نو 

  • نمایش : ۳۱۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی